Jak złożyć zamówienie?
Wyszukaj w naszym sklepie produkt który Cię interesuje a następnie dodaj go do koszyka. W koszyku jest możliwość skorzystania z kodu rabatowego lub kodu promocyjnego (jeśli posiadasz), w kolejnym etapie przechodzisz do zapłaty. Następnie wprowadź swoje dane osobowe, po czym wybierz metodę dostawy i płatności oraz potwierdź zamówienie.
Czy należy zarejestrować się, aby złożyć zamówienie w sklepie?
Nie ma konieczności zakładania konta w naszym sklepie. Zamówienie można dokonać bez rejestracji. Zamówienie będzie zrealizowane, jednakże nie będzie możliwości śledzenie statusu zamówienia, przeglądanie historii zamówień, możliwości zapamiętywania koszyków oraz wzięcia udziału w akcjach promocyjnych i konkursach.
Jak założyć konto w sklepie?
Aby założyć konto należy kliknąć w prawym górnym rogu strony w opcję „Zaloguj” .
Czy mogę wysłać zamówienie pod inny adres niż podany w panelu klienta?
Tak, wówczas należy wpisać dany adres w polu "Adres dostawy" podczas składania zamówienia.
Czy mogę wysłać zamówienie pod inny adres niż podany w panelu klienta?
Tak, wówczas należy wpisać dany adres w polu "Adres dostawy" podczas składania zamówienia.
Czy można dokonać zmian po złożeniu zamówienia?
Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mail: biuro@bioluks.pl lub pod numerem telefonu +48 791 503 590. Sprawdzimy na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy czy jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu np. danych, adresu dostawy lub zamiany przedmioty w zamówieniu.
Zamówienie zostało opłacane on-line, z konta zostały pobrane środki a zamówienie nadal widnieje jako nieopłacone. Co należy zrobić?
Należy wysłać wiadomość załączonym potwierdzeniem płatności na adres e-mail: biuro@bioluks.pl. Po wyjaśnieniu sytuacji skontaktujemy się z Tobą.
Czy można anulować zamówienie złożone online?
Należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy na jakim etapie jest złożone zamówienie i ewentualnie potwierdzimy możliwość jego anulacji. Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 5 dni od daty zakupu, zostanie automatycznie anulowane przez system.
Czy można otrzymać fakturę VAT?
Tak, podczas składania zamówienia należy wybrać opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" i wypełnić formularz.